Index alfabetic general
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Z
Publicitate
Sondaj
Care dintre urmatoarele ar trebui evitate atunci cand esti insarcinata ?
Cofeina
Fumatul
Sexul
Exercitiul fizic
Lactate nepasteurizate
Mezeluri si carne neprelucrata termic
Mersul cu avionul
Ce parere aveti despre eMedOnline.ro?
Excelent
Bun
Satisfacator
Nesatisfacator
  • Newsletter
Boli si afectiuni - Index alfabetic
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Z
Boli si afectiuni :: Afectiuni digestive


Obezitatea la copii

Stiulul de viata si remedii la domiciliu
In acest articol:
  1. Caracteristicile afectiunii
  2. Care sunt simptomele?
  3. Cand este momentul sa vedeti un doctor?
  4. Care sunt cauzele obezitatii infantile ?
  5. Care sunt factorii de risc?
  6. Ce complicatii pot aparea?
  7. Cum va pregatiti pentru consultatie?
  8. Care sunt testele si diagnosticele ?
  9. Care sunt medicamentele si tratamentele ?
  10. Stiulul de viata si remedii la domiciliu
  11. Depasire si support
  12. Masuri de prevenire
Interventiile chirurgicale nu sunt recomandate copiilor, singura cale de a pierde in greutate reprezinta activitatea fizica mai intensa si o dieta sanatoasa.

Alimentatia sanatoasa

Parintii sunt cei care cumpara alimentele, prepara mancarea si decid modul in care aceasta este consumata. Chiar si cele mai mici schimbari pot face o produce un bun efect asupra sanatatii copilului dumneavoastra.
  • Atunci cand cumparati alimente, alegeti fructele si legumele. Alimentele usor de preparat cum ar fi fursecurile, biscuitii si semi-preparatele, sunt adesea bogate in zahar si grasimi. Nu folositi niciodata mancarea ca premiu sau pedeapsa.
  • Limitati consumul de bauturi indulcite, inclusiv cele care contin suc de fructe. Aceste bauturi furniza o valoare nutritiva mica in schimb contin un numar mare de calorii. De asemenea ii pot da copiluluio sezatie de saturatie cand mananca alimente sanatoase.
  • Luati masa in familie. Faceti din asta un obicei in care impartasiti noutati sau spuneti povesti. Incercati sa descurajati mancatul in timp ce va uitati la TV, stati la copmuter sau cititi. Aceste activitati cresc consumul de mancare pentru ca uitati cat mancati.
  • Limitati numarul meselor in oras, in special la restaurantele de tip fast-food. Multe dintre alimentele comercializate aici ingrasa si sunt bogate in calorii.
Activitati fizice

O parte foarte importanta in procesul de pierdere in greutate, in special pentru copii, este activitatea fizica. Exercitiile nu numai ca ard caloriile dar ajuta de asemenea la intarirea oaselor, a muschiilor si ajuta copii sa doarma bine noaptea pentru a fi in forma a doua zi. Asemenea obiceiuri ajuta la pastrarea unei greutati normale, in ciuda schimbarilor hormonale, crestere rapida si reduc obiceiul de a manca in exces. Acest program ii va pastra in forma pe copii si ii va face niste adulti potrviti.

Iata cateva sfaturi pentu a creste nivelul de activitate al copilului:
  • Limitati timpul de recreere al copilului la TV sau in fata calculatorului la 2 ore pe zi. De asemenea incercati sa limitati orice alte activitati sedentare cum ar fi jocurile pe computer sau jocurile video. Nu lasati copilul sa manance in timpul aceastor activitati pentru ca nu constientizeaza cat consuma pentru ca este distras de o alta activitate.
  • Copilul trebuie sa aiba activitate, nu exercitii. Nu trebuie sa ii faceti copilului un program de exercitii zilnice. Incercati sa il ajutati sa aiba activitati libere, cum ar fi anumite jocuri sau sa sara coarda, activitati care ii pot imbunatati starea.
  • Gasiti activitatile care ii fac placere. De exemplu daca are o latura artisitica, mergeti sa culegeti pietre sua frunze cu care sa faca o lucrare. Sau daca ii place sa se catere puteti merge la alpinism. In cazul in care ii place sa citeasca faceti plimbari pana la biblioteca.
  • Daca doriti sa aveti un copil activ, fiti activ si dumneavoastra. Incercati sa gastiti activitati placute pentru intreaga familie si nu faceti din exercitii o pedeapsa sau o corvoada.
  • Variati activitatile. Lasati copilul sa aleaga de la o saptamana la alta. Fie ca este vorba de lupte, bowling sau inot, oricare conteaza, important este sa fie activ



Pagini: « 1 ... 6 7 8 9 (10) 11 12 »
<< Boala celiaca Colita ulcerativa >>

Publicitate
Publicitate
Pagina principalaDespre EmedOnLinePublicitateFinantareConfidentialitatePublica un articolContact
Boli si afectiuni : Afectiuni digestiveAlergiiAparatul respiratorBTS Boli cu transmitere sexualaBoli autoimune si sistemiceCancerControlul greutatiiFicatInima si vase de sangeMenopauzaNas, Gat si UrechiOase si muschiObstetrica si ginecologieOchiPediatriePiele, Unghii si ParPsihiatrieRaceala si gripaSangeSexologieSomnTiroidaUrologie
Categorii : AnalizeIngrijire si frumuseteInterventiiPsihologie Sarcina si nastereaSanatatea copiluluiSanatatea familieiSanatatea femeiiSemne si simptome
Medicamente : Digestiv si metabolismSangeCardiovascularDermatologieGenitourinarHormoniAntiinfectioaseAntineoplaziceSistem muscular scheleticSistem nervosAntiparazitare RespiratorOrgane senzitive
e-medOnline © 2006-2007