buna ziua am si eu o intrebare.pe data de 29 octombrie mi-a venit ciclu si pe 4 noiembrie am facut dragoste cu sotu meu si s-a rupt prezervativu.am luat pilula de a doua zi pe data de 5 si nam avut consecinte iar la o saptamana mia venit iar numai ca mai inchis la culoare.acum am dureri de ovare.e posibil sa fiu insarcinata?

A intrebat Sw33tbella si a raspuns Emedonline la 04:Dec:2010

buna ziua am si eu o intrebare.pe data de 29 octombrie mi-a venit ciclu si pe 4 noiembrie am facut dragoste cu sotu meu si s-a rupt prezervativu.am luat pilula de a doua zi pe data de 5 si nam avut consecinte iar la o saptamana mia venit iar numai ca mai inchis la culoare.acum am dureri de ovare.e posibil sa fiu insarcinata?

Sangerarea se datoreaza progesteronului pe care l-ati luat. Ziua cand ati avut contactul nu era totusi zi fertila, deci este foarte putin probabil sa fiti insarcinata.

Dr. Roxana Rosca
medic specialist obstetrica-ginecologie

Programari online:
www.rosanamedical.ro

Acest set I&R a fost gasit la Enciclopedia Medicala Online : http://www.emedonline.ro/cuprins/xfaq/faq.php?faqid=2275