Index alfabetic general
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Z
Publicitate
Sondaj
Care dintre urmatoarele ar trebui evitate atunci cand esti insarcinata ?
Cofeina
Fumatul
Sexul
Exercitiul fizic
Lactate nepasteurizate
Mezeluri si carne neprelucrata termic
Mersul cu avionul
Ce parere aveti despre eMedOnline.ro?
Excelent
Bun
Satisfacator
Nesatisfacator
  • Newsletter
Abordarea naturala
Acneea
Acneea

Acneea este o tulburare a pielii caracterizata prin chisturi, comedoane deschise si inchise ( leziuni incapsulate care contin un material ca branza de vaci ), pustule cu puroi si umflaturi rosii.

Acneea apare de obicei in adolescenta. In aceasta perioada de crestere activa, glandele sebacee ale pieleii trec printr-o perioada extinsa de dezvoltare. La unii tineri, aceste glande se infunda, se umfla si se inflameaza rezultand acneea.

Ingrijire si preventie.

l. Pastrati-va mainile curate si unghiile scurte. Evitati atingerea fetei cu altceva decat cu o panza curata. Majoritatea persoanelor cu acnee au un obicei inconstient de a-si atinge frecvent fata, ochii sau buzele.

2. Pastrati-va parul curat samponandu-l frecvent. Aveti grija ca parul sa nu va atinga fata sau umerii. Faceti dus zilnic.

3. Beti suficienta apa astfel incat urina sa fie aproape incolora. O buna hidratare mentine secretiile corpului mai fluide. Dupa spalarea atenta a mainilor si fetei, intindeti un strat subtire de lotiune hidratanta pe fata pentru a impiedica uscarea fetei.

4. Pastrati o rutina zilnica cu mese regulate, cu ore regulate de culcare si de trezire, program de baut apa. La toate acestea esentiala este regularitatea.

5. Practicati tinuta corecta a corpului, respiratia profunda precum si exercitiul zilnic in aer liber timp de o ora sau mai mult. Buna circulatie a sangelui la nivelul fetei este importanta.

6. Nu consumati produse de origine animala pana cand acneea nu este tinuta sub control. Cititi etichetele pentru a verifica daca alimentele contin produse de origine animala. Laptele este daunator in mod special.

7. Nu amestecati prea multe alimente la o masa. Amestecarea de diverse alimente creaza un conflict chimic in corpul dumneavoastra. Consumati mancaruri simple.

8. Postul o zi pe saptamana poate fi util. Luati mesele la aceeasi ora in fiecare zi. Evitati rontaitul intre mese.

9. Alimentele care provoaca gaze trebuie sa fie consumate in cantitati mici si mestecate bine. Alimentele care produc gaze includ fasolea, porumbul, merele, stafidele, bananele, sucul de prune si sucul de mere. Incercati sa petreceti 30-45 de minute mancand. Mestecati bine hrana transformand-o intr-o crema inainte de a o inghiti. Nu mancati excesiv.

10. Urmatoarea dieta poate fi de folos :

  • evitati zaharul si mierea
  • reduceti sarea la o jumatate de lingurita pe zi
  • evitati nicotina, cafeina (cafea, ceai si bauturi racoritoare), teobromina (ciocolata) si produsele farmaceutice care contin aceste substante chimice.
  • procurati-va multa vitamina A consumand din abundenta alimente viu colorate galben si verde.
  • mancati fructe si legume dupa plac, cereale cu moderatie iar nuci, rar.

11. Puneti comprese fierbinti cu ceai de galbenele pe leziunile cel mai sever inflamate.

12. Incercati sa va expuneti fata la soare, moderat, in fiecare zi.

Publicitate
Publicitate
Pagina principalaDespre EmedOnLinePublicitateFinantareConfidentialitatePublica un articolContact
Boli si afectiuni : Afectiuni digestiveAlergiiAparatul respiratorBTS Boli cu transmitere sexualaBoli autoimune si sistemiceCancerControlul greutatiiFicatInima si vase de sangeMenopauzaNas, Gat si UrechiOase si muschiObstetrica si ginecologieOchiPediatriePiele, Unghii si ParPsihiatrieRaceala si gripaSangeSexologieSomnTiroidaUrologie
Categorii : AnalizeIngrijire si frumuseteInterventiiPsihologie Sarcina si nastereaSanatatea copiluluiSanatatea familieiSanatatea femeiiSemne si simptome
Medicamente : Digestiv si metabolismSangeCardiovascularDermatologieGenitourinarHormoniAntiinfectioaseAntineoplaziceSistem muscular scheleticSistem nervosAntiparazitare RespiratorOrgane senzitive
e-medOnline © 2006-2007