• Optiuni de sortare - Viata sanatoasa
Publicitate
Sondaj
Care dintre urmatoarele ar trebui evitate atunci cand esti insarcinata ?
Cofeina
Fumatul
Sexul
Exercitiul fizic
Lactate nepasteurizate
Mezeluri si carne neprelucrata termic
Mersul cu avionul
Ce parere aveti despre eMedOnline.ro?
Excelent
Bun
Satisfacator
Nesatisfacator
  • Newsletter
Viata sanatoasa - Index alfabetic
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V Z
Expression #5 of SELECT list is not in GROUP BY clause and contains nonaggregated column 'emed_emedonline.l.tag_modid' which is not functionally dependent on columns in GROUP BY clause; this is incompatible with sql_mode=only_full_group_by
Viata sanatoasa :: Sanatatea familiei


Dieta saraca in colesterol – lista alimentelor

Autor: Dr. Dorin Rosca
O dieta cu putin colesterol este una din cele mai sigure cai de imbunatatire a sanatatii inimii. Studiile arata ca poti reduce colesterolul “rau” cu 10%-20 % schimbandu-ti dieta.

Secretul? Urmeaza o dieta bogata in grasimi sanatoase cum ar fi uleiurile vegetale si pestele. Si evita mancarurile bogate in grasimi saturate si grasimi trans. Cum stii care sunt mancarurile care iti mentin colesterolul scazut ? Iata o lista:

1. Incarca-ti frigiderul cu alimentele potrivite pentru o dieta saraca in colesterol. Cumpara conserve cu legume boabe, fructe proaspete, cereale integrale, legume si suc de fructe.

2. Pentru o dieta saraca in colesterol arunca untul si margarina. Inlocuieste-le cu ulei de masline.

3. Cauta produse create special pentru o dieta saraca in colesterol. Acestea contin substante din plante care blocheaza absorbtia colesterolului.

4. Incepe-ti ziua cu faina de ovaz. Expertii sunt de acord ca este una din mancarurile care reduce colesterolul de top.

5. Pentru o garnitura gustoasa si cu colesterol scazut incearca sa inlocuiesti sosul de smantana cu prajirea rapida a legumelor

6. In loc sa folosesti unt pentru prajirea in tigaie incearca otet din vin alb. Nu schimba aroma mancarii si nu adauga grasimi – secretul in gatitul cu colesterol scazut.

7. Nu te baza pe unt, smantana si alti aditivi grasi pentru a adauga aroma. Foloseste in schimb condimente ca patrunjel, rozmarin, coriandru, etc.



<< Cum sa te feresti de gripa porcina (H1N1) Sa ai un bebe la 35 de ani? >>
Publicitate
Publicitate
Pagina principalaDespre EmedOnLinePublicitateFinantareConfidentialitatePublica un articolContact
Boli si afectiuni : Afectiuni digestiveAlergiiAparatul respiratorBTS Boli cu transmitere sexualaBoli autoimune si sistemiceCancerControlul greutatiiFicatInima si vase de sangeMenopauzaNas, Gat si UrechiOase si muschiObstetrica si ginecologieOchiPediatriePiele, Unghii si ParPsihiatrieRaceala si gripaSangeSexologieSomnTiroidaUrologie
Categorii : AnalizeIngrijire si frumuseteInterventiiPsihologie Sarcina si nastereaSanatatea copiluluiSanatatea familieiSanatatea femeiiSemne si simptome
Medicamente : Digestiv si metabolismSangeCardiovascularDermatologieGenitourinarHormoniAntiinfectioaseAntineoplaziceSistem muscular scheleticSistem nervosAntiparazitare RespiratorOrgane senzitive
e-medOnline © 2006-2007